Velkommen til Romerike Historielags nye hjemmeside

Publisert av RH Nettredaktør den 11.10.17. Oppdatert 25.08.22.
Kommunikasjonen med våre nesten 4000 medlemmer er viktig, og hjemmesiden historielag.no er nå integrert med vårt medlemsregister StyreWeb. Vi vil utvikle siden sammen med dere, så gi oss gjerne tilbakemeldinger.

Vår Facebook-side holdes også løpende oppdatert, og de siste innleggene vises nederst til venstre på hjemmesiden.
I tillegg til medlemsbladet Skytilen, som kommer ut 4 ganger årlig, sendes meldingsblader med mye aktuell informasjon regelmessig ut til alle som har registrert sin epost-adresse. Meldingsbladene finnes her. Alle medlemmer oppfordres til å få registrert sin epost-adresse.

Følg også med i kalenderen, der oppdateres aktiviteter i lokallagene på Romerike. Kalenderen kan vises pr. måned eller som liste.

Send gjerne kommentarer og forslag ang. hjemmeside og Facebook til rohist@online.no.

Leder Tom Halvorsen oppdaterer Facebook-siden og lager meldingsbladene, Grete Andersen er redaktør for Skytilen, og Lillian Mobæk oppdaterer hjemmesiden.